به تبلیغ من خوش آمدید

وقت سفارت اسپانیا

راهنمای وقت سفارت اسپانیا و اطلاعات سفارت

تعیین وقت سفارت اسپانیا در ایران، توسط کارگزاری BLS انجام می‌شود.شرکت خدمات بین المللی BLS توسط سفارت اسپانیا در ایران، برای تسهیل روند بررسی درخواست های ویزا اقامت کوتاه مدت در اسپانیا، به عنوان نماینده منصوب شده است.
تعیین وقت سفارت اسپانیا تنها از طریق آنلاین انجام می‌شود و می‌توانید از طریق این لینک وارد صفحه ویژه وقت سفارت اسپانیا شوید و روز تحویل مدارک و انگشت‌نگاری در دفتر BLS را تعیین نمایید.


برای تعیین وقت سفارت اسپانیا، باید وارد سایت BLS شوید و حساب کاربری ایجاد کنید. در مرحله بعد، تقویمی برای شما باز می‌شود که زمان های موجود وقت سفارت را برای شما نمایش می‌دهد. در حالت عادی، وقت سفارت اسپانیا برای یک هفته پس از زمان درخواست در دسترس خواهد بود. پس از تعیین وقت سفارت خود و تائید آن، یک شماره مرجع به همراه برگه وقت سفارت دریافت می‌کنید.
در صورتی که نتوانستید برگه وقت سفارت‌تان را چاپ . یا ذخیره کنید، جای هیچ نگرانی نیست چرا که با شماره مرجع و اطلاعات خود می‌توانید دوباره آن را دریافت کنید.
در زمان حضور در دفتر BLS باید فیش مخصوص دفتر را به همراه داشته باشید.
در روز تحویل مدارک به ازای هر نفر بزرگ‌سال ۶۵ یورو به همراه داشته باشید.

 

مدارک وقت سفارت اسپانیا:

برای درخواست وقت سفارت اسپانیا، فقط به عکس واضح و یا اسکن صفحه اطلاعات شخصی پاسپورت نیاز است. اما برای حضور در کارگزاری ویزای این کشور، باید مدارک زیر را همراه خود داشته باشید. مدارک ویزای اسپانیا باید به زبان اسپانیایی ترجمه شود که چیزی حدود ۱ ماه زمان می‌برد. این مدارک، نیازی به گرفتن تائیدیه از دادگستری و وزارت امور خارجه ندارند و همان مهر دارالترجمه کفایت می‌کند.
1- فرم درخواست روادید
همراه با امضاء در صفحات سوم و چهارم- در صورتیکه متقاضی زیر ۱۸ سال می باشد، این صفحات می بایست توسط پدر و مادر امضا شود.
2- پرینت وقت مصاحبه
3- دعوتنامه (در صورت داشتن):
اصل دعوتنامه پلیس و کپی آن به همراه کپی کارت شناسایی یا کارت اقامت شخص دعوت کننده _ دعوتنامه شرکتی و غیره ، کپی کافی می باشد.
4- دو قطعه عکس ۳.۵ * ۴.۵
5 - پاسپورت معتبر متقاضی و کلیه گذرنامه های قبلی
کپی از تمام صفحات استفاده شده (اعم از ویزا و مهر) گذرنامه فعلی، به صورت جداگانه در برگ A 4 صفحه اول گذرنامه می بایست امضا شده و سپس کپی شود.
کپی از تمام صفحات استفاده شده (اعم از ویزا و مهر) گذرنامه قبلی، به صورت جداگانه در برگ A 4
ترجمه تمامی صفحات شناسنامه ( ترجمه اسپانیایی)
6 - گردش حساب و تمکن مالی
ریز گردش ۶ ماه اخیر + نامه تمکن مالی هر دو از یک حساب که تنها تا یک ماه اعتبار دارند، به زبان انگلیسی با مهر بانک، با ذکر تاریخ افتتاح حساب، متقاضی می تواند به دلخواه خود چندین حساب ارائه دهد.
7 - رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
8- واچر هتل
9 - اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی
10 - اسناد مالکیت ( ترجمه اسپانیایی) در صورت داشتن ملک در اسپانیا می بایست Nota simple و کپی سند ارائه شود
11- رسید پرداخت هزینه‌ی ویزا
12- گواهی اشتغال به تحصیل و یا نامه اشتغال به کار
متقاضیانی که دانشجو هستند می بایست ترجمه اسپانیایی اشتغال به تحصیل ارائه دهند
بیمه نامه مسافرتی با پوشش بیمه به زبان انگلیسی

نکاتی  مهم درمورد وقت سفارت اسپانیا :

فرم ها با قلم آبی و یا نسخه چاپی از فرم پر شده آنلاین.
- امضا اصلی متقاضی در فرم درخواست باید وجود داشته باشد.
- دو نسخه کپی از فرم درخواست پر شده.
- متقاضیانی که دانشجو هستند می بایست ترجمه اسپانیایی اشتغال به تحصیل ارائه دهند
- متقاضیان زیر ۱۸ سال که با کسی غیر از والدین خود اقدام می نمایند، می بایست اجازه نامه محضری از والدین ، و اگر با یکی از والدین خود اقدام می کنند، می بایست اجازه نامه محضری از والد دیگر داشته باشند. ( ترجمه اسپانیایی)

-اگر از طریق دعوتنامه میخواهید اقدام کنید قبل از اینکه ابتدا وقت خود را در یکی از سفارتهای حوزه شینگن بگیرید باید به تاریخ دعوتنامه خود (چنانچه دعوتنامه دارید) دقت نمائید و بعد وقت خود را اپلای کنید، اگر تاریخ دعوتنامه حدودا ۳ هفته دیگر باشد ممکن است سفارت به شما وقت ۲ ماه دیگه یا ۱ ماه دیگه بدهد که در این صورت دعوتنامه شما باطل خواهد شد چون به موقع وارد سفارت نشدید. در صورتی که شما از طرف یکی از بستگانتان در خارج از کشور تقاضای دعوتنامه میکنید حتما تاریخ سفر را ۲ ماه بعد از آن لحظه که دعوتنامه دست شما خواهد رسید انتخاب کنید.
- برای گروه های بزرگ شامل بیش از 20 نفر، باید پیشاپیش با مرکز درخواست ویزا جهت هماهنگی، تماس حاصل شود.
- سایر ملیت ها (که مدت بیشتر از 6 ماه با مجوز اقامت معتبر، در ایران سکونت دارند) می توانند از خدمات BLS در تهران بهره مند شوند.
- درخواست ویزا می‌تواند توسط خود فرد و یا توسط نماینده مجاز او، درمرکز درخواست ویزا اسپانیا ثبت شود. لطفا توجه داشته باشید که به دلایل امنیتی، درخواست های ارائه شده توسط پیک و قاصد در مرکز درخواست ویزا اسپانیا پذیرفته نخواهد شد.
- روز تعیین‌شده برای سفارت اسپانیا قابل‌تغییر نیست و در صورت عدم حضور باید مجدداً برای درخواست تعیین وقت سفارت اسپانیا اقدام کنید.
- لطفا توجه داشته باشید که صدور ویزا، امتیاز ویژه سفارتخانه یا کنسولگری برای هر یک از درخواست ها می باشد ، به این ترتیب ارسال و ثبت تمام مدارک به معنای داشتن «حقی» برای دریافت ویزا نیست
- برای تعیین وقت سفارت فوری می‌بایست از خدمات VIP دفتر BLS استفاده کنید که تعرفه جداگانه‌ای دارد.

مشخصات عکس برای ویزای اسپانیا:

لطفا عکسی که به تازگی گرفته شده است(مدت زمان آن بیشتر از 3 ماه نباشد) و قبلا در پاسپورت استفاده نشده است را ارائه دهید. عکس باید رنگی باشد و:
عکس در پس زمینه سفید گرفته شده باشد تا تضادی با زمینه داشته باشد و جزییات قابل تشخیص باشد.
عکس باید شفاف بوده و صورت در مرکز آن قرارگرفته شده باشد.
عکس در کاغذ معمولی عکاسی چاپ شده باشد.
گردی کامل صورت ، بدون لبخند (بدون عینک آفتابی، هر گونه کلاه ، مگر اینکه متقاضی چنین اقلامی را بخاطر اعتقاد مذهبی یا پیشینه ی قومی خود بپوشد).
لطفا عکس ها را به فرم درخواست ویزا ضمیمه کنید.

توجه: لطفا این دستورالعمل را به دقت دنبال کنید. اگر عکس فاقد شرایط ذکر شده باید، درخواست ویزای شما ثبت نخواهد شد. در مرکز درخواست ویزا BLS مکانی برای گرفتن عکس با مشخصات تعیین شده در نظر گرفته شده است.

محل تعیین وقت سفارت در تهران :

مراحل تعیین وقت سفارت اسپانیا، ارائه مدارک و انگشت‌نگاری در دفتر BLS اسپانیا به آدرس خیابان پاسداران شمالی، پایین‌تر از چهارراه فرمانیه، نبش نارنجستان چهارم، پلاک ۱، مجتمع تجاری آرتیمیس، طبقه ۱۲ انجام می‌شود.
اگرچه بررسی نهایی پرونده‌های درخواست ویزا در سفارت اسپانیا در تهران به آدرس: دروس، بلوار شهرزاد، خیابان شادی، خیابان عباس اسدی، پلاک ۱۰ و توسط آفیسر پرونده انجام می‌گیرد
برای چک کردن وقت سفارت نیز می‌توانید از طریق این لینک وقت تعیین‌شده را بررسی کنید.

برای هر گونه توضیحات بیشتر و پیگیری پرونده با دفتر مرکزی آژانس آندیا سیر با شماره تلفن : 22053073 تماس بگیرید و یا به آدرس : تهران ، بلوار آقریقا ، ناهید شرقی ، پلاک 26 ، واحد 6 مراجعه نمائید.