به تبلیغ من خوش آمدید

ارزانترین فروشگاه 1000 بازدید اینستاگرام فیک

افزایش بازدید اینستاگرام ، یکی از عوامل تاثیر گذار در جلب توجه کاربران به جهت فالو کردن پیج شما میباشد!

اگر بلاگر هستید و در موضوع خاصی فعالیت می کنید ، اگر که بلاگر حرفه ای هستید قطعا باید تا الان معروف میبودید ، اگر شخصی از پیج شما دیدن کند و مشاهده کند که ویدئو های شما بازدید میلیونی دارد ، شما را فالو کرده تا ویدئو های جدید شما را مانند میلیون ها بیننده دیگر ، مشاهده کند.

حال اگر که بخواهید بازدید ها را به صورت طبیعی به دست آورید ، راه بسیاری را در پیش خواهید داشت .

خرید بازدید واقعی یا فیک اینستاگرام کار شما را در این مورد آسان کرده و نیازی نیست مدت ها منتظر بمانید تا بازدید میلیونی دریافت کنید.

دلیل اینکه برخی کاربران به سراغ بازدید فیک اینستاگرام می روند این است که این نوع بازدید بسیار ارزان بوده و با قیمت بسیار کمی می توانید بازدید میلیونی تهیه کنید.

اما تمام سایت های قدیمی با توجه به جایگاه و اعتباری که نزد کاربران به دست آورده اند ، اگر 1000 بازدید اینستاگرام را که با قیمت 500 تومان میشود خرید را به قیمت بالای 5000 تومان به فروش برسانند ، باز هم مشتریان اعتماد و خرید می کنند.

در صورتی که سایت های تازه تاسیس وجود دارند که با وجود خدمات ارزانی که دارند ، به آنها توجهی نشده و به سراغ سایت های قدیمی میرویم.

بازدید اینستاگرام فیک

یکی از این سایت ها که شیراز سوشال نام دارد ، در سال 1400 افتتاح شده که متاسفانه با وجود حمایت کم کاربران ، همچنان ناشناخته است.

اگر به صفحه خرید بازدید اینستاگرام به آدرس https://shirazsocial.com/instagram-views/ مراجعه کنید ، می توانید مشاهده کنید که به قیمت حتی 400 تومان هم میتوانید بازدید فیک اینستاگرام تهیه کنید !

500 تومان مبلغی نیست که نتوان به این سایت اعتماد کرد و برای آزمایش هم که شده ، ازش خرید کرد. با توجه به بررسی های انجام شده در این سایت ، شیراز سوشال حدود 4 نماد اعتماد و پرداخت نیز کسب کرده است.

 

قیمت 1000 ویو فیک اینستاگرام

دلیل ارزانی برخی از سرویس های این فروشگاه ، سرعت ارسال ، کیفیت بازدید ها و.. میباشد.

هرچه سرعت ارسال بازدید ها بیشتر باشد ، هزینه بیشتری دریافت میشود. با توجه به پرسجو هایی که از این سایت داشتیم ، متوجه شدیم که دلیل کند بودن سرویس های ارزان ، ارزان بودن سرور ها و تعداد بالای سفارشات است. یعنی هرچه تعداد سفارش یک محصول زیاد باشد ، سفارش شما با تاخیر بیشتری استارت میشود.