به تبلیغ من خوش آمدید

باورهای غلط در طراحی گرافیک و تبلیغات !

باورهای غلط در طراحی گرافیک و تبلیغات !

امروز میخواهیم درباره موضوعی با شما صحبت کنیم که تصور بسیاری از افراد بوده و شاید پاسخ برخی سوالات در این مطلب داده شود و از طرفی دیگر تصور برخی ها را نسبت به موضوعات مهم طراحی و تبلیغات تغییر دهیم . اولین بخش مربوطه به طراحی بنر اینترنتی متحرک است .

آیا طراحی بنر در تبلیغات می تواند معجزه کند ؟

طراحی بنر اینترنتی که به صورت متحرک عموما انجام می شود یکی از قسمت های اصلی برای تبلیغات اینترنتی می باشد . طبیعی است اگر طرح بنر شما طراحی خوب و ایده آلی داشته باشد بسیار موثر از یک طرح بی کیفیت و بی مفهوم عمل می کند . اما در میان کسانی که نسبت به تبلیغات و سفارش طراحی بنر اقدام می کنند گاها تصور دیگری دارند ، تصور میکنند که طراحی بنر می تواند تمام بار خرید ، فروش ، برندسازی و ... محصول را بر دوش بکشاند که این موضوع کامل اشتباه و تصوری غلط است .

باورهای غلط در طراحی گرافیک و تبلیغات !

درست است که بنر نقش مهمی دارد اما تنها نقش خود را ایفا می کند و نمی تواند بار سایر موارد دخیل در روند فروش محصول را بر عهده بگیرد .  بسیاری این تصویر را در ذهن دارند که اگر طراحی بنر حرفه ای داشته باشند کار تمام است و به موفقیت می رسد که از صفر این موضوع غلط است شما باید سایر را موارد را هم در نظر بگیرید که ما در ادامه علاوه بر بنر به طراحی سایت ، لوگو و کلا روند برند سازی اشاره خواهیم کرد.

طراحی وب سایت و باور های اشتباه :

همانطور در بالا اشاره کردیم ، فقط شما نمی توانید به موضوع بنر بسنده کنید ، شما اگر میخواهید تبلیغات موفق پیش بگیرید باید به موارد دیگری هم توجه داشته باشید ، برای مثال بسیاری از افراد میخواهد سفارش طراحی وب سایت دهند و همیشه موضوعی که مهم هست این است که سعی کنید وقتی میخواهید طراحی سایتی را شروع کنید ، برنامه ریزی داشته باشید که در کل میخواهید چه خدمتی را با چه شیوه ای مناسب به مشتری ارائه دهید ، صرف اینکه یک سایت بزنید و از آن طریق به موفقیت برسید دقیقا اشتباهی است که بسیاری از افراد برای طراحی بنر خود می کنند .

طراحی سایت از ترکیب های مختلف ، ساختارهای متفاوت و موضوعات متنوع انجام می شود ، برای مثال چارچوب و قوائد یک سایت آموزشی با یک سایت شرکتی متفاوت است و این دو بر یک اساس انجام نمی شود ، نیازمند بررسی دقیق وابسته به موضوع است ، چیزی که معمولا برای موفقیت یک کسب و کار نیاز است که بتواند از بخش های مختلف تبلیغات و پلتفرم ها نهایت بهره برداری را داشته باشد . موضوع هدف گذاری درست و پرداختن به اهداف است .

 

سعی کنید اگر قرار است برنامه ریزی و هدف گذاری برای برند سازی محصولات خود داشته باشید ، از پیش زمینه ها استفاده کنید ، برای مثال کسی که میخواهد تبلیغات بنری دهد باید یک محصول یا خدمتی خوب و ارزنده برای معرفی به مخاطب آماده کند ،  پس از آن یک وب سایت خوب تهیه کند و سعی کند درون وب سایت از عناصر حرفه ای و ساختار استاندارد یک سایت و مزیت هایی که باید داشته باشد استفاده کند .

با این کار اگر شما یک آرم تجاری برای تجارت یا شغل خود داشته باشید به خوبی در ذهن مخاطب می ماند ، نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که هرگز از طرح های کلیشه ای استفاده نکنید .در سایت تبلیغ من مشاهده می کنید بسیاری از کسب و کار ها تبلیغات انجام داده اند ، اما برخی از آن ها توجهی به نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم نداشته اند ، اما همواره ما تلاش میکنیم ، آگهی هایی که در سایت منتشر می شوند به خوبی دیده و معرفی شوند .

این شما هستید که باید از این بستر به خوبی استفاده کنید تا به نتیجه ی بهتری برسید ، در همین مسیر پیشنهاداتی که در این مطلب به آن اشاره کردیم را فراموش نکنید .

parsitarh.ir logo